om jag säger såhär--->

S K Ö N A S T E veckan!

Jag är ledig idag (måndag) och i morgon. Sen ska jag vara ute på APU hos polisen ons,tors,fre. Ska bli sjuukt spännande! Efter denna vecka återstår bara 3 veckor av praktiken, och då är jag ute på Dagiset som jag var ute på förra vintern. SKÖNASTE ungarna !!!! hultan goes fröken de veckorna okej, jag tillåter inte er ropa: " Anna" "hultan" eller vad det nu är, för under de 3 veckorna LÄR ni ju kalla mig för fröken. inte "miss" utan frökN! (jag driver ok???)

Jag tänkte börja med nå nytt i min lilla blogg. Jag tänkte att när jag uppdaterar den, så ska jag också uppdatera ER med skönaste musiken. jag lägger in artist med låtnamn osv här. Jag kan ba inte göra annat än å älska att dela med mig utav musiken. Musik är ju sååå skönt, oftante?
Så oftast får ni lite gott ock blandat. från både det senaste och det allmänt skönaste.
KOMMER KANT:

Metro Station - Shake it
Danjah - My love
Sophia Somajo - I-rony
Basic Element - Touch you right now
Brandy - Right Here (Departed)

Och dom här LÄR ni ju ha. Annars BÖR NI tanka nu genast:
Akon - Beautiful Ft. Colby O'Donis
Flo-Rida - Right Round
Sway feat. Akon - Silver And Gold
Mange Schmidt - Känslan kommer tillbaks
Akon Ft. Sweet Rush - Troublemaker


Kommentarer
Postat av: lisa

skönaste: lyssnar på beautiful nu (8)

2009-03-11 @ 08:58:45
Postat av: lisa

skönaste: lyssnar på beautiful nu (8)

2009-03-11 @ 08:59:27
Postat av: Hultan

Det gör du rätt i!! SKÖNASTE!

2009-03-11 @ 18:29:01
URL: http://hultan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0