hejdå fotbollen

Ja, nu är det slut med fotboll för min del. Efter 11år..
Anledningen till det är för att jag inte längre har någon motivation. Det känns jobbigt att komma ner till träningarna, och så ska det ju inte kännas!!?! Det är absolut inget fel på laget, Västerås IK dam är det skönaste lag som existerat/existerAR på denna jord!! Felet är helt enkelt att jag saknar den där gnistan som alltid fanns där förut. Det känns som om jag inte riktigt hinner med mig själv längre. Att gå i skolan, jobba och spela fotboll 24/7 är verkligen jobbigt...
Jag blev erbjuden av min tränare att komma ner och träna när jag känner för det, och spela i div.4 i stället för div.3. Men jag känner att ska jag köra, så ska jag gå in och köra till 100%,
och det kan jag inte längre göra, så därför la jag av helt och hållet. Vi får väl se hur det blir längre fram. Men som det ser ut nu så kommer jag inte tillbaka..
 SJÄLVKLART kommer jag sakna det till och från, men jag känner att innerst inne har jag tagit rätt beslut!
11år ger många minnen, många cuper, många tårar, många MÅNGA träningar många "skador" och massvis med skratt. Västerås IK dam kommer alltid vara det största&bästa laget för mig i västerås!
LÄTT DET SKÖÖNASTE!



Låtar som bör laddas ner:
Duffy - Stepping Stone
Beyonce - Halo

Kommentarer
Postat av: Helena

Hultan, ALLTID hedersmedlem i VIK-dam å ALLTID välkommen tillbax!!! Annars kan du köra när du har lust å kriga med mej i div 4 ;)!!



Lätt skönaste låtarna just nu!

2009-03-19 @ 16:52:26
URL: http://loveislife.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Blir ledsen anna!! det är ju du som liksom håller ihop laget ;D jag blev helt chockad när jag såg på bdb :O :P men hoppas att du hittar lusten igen! (hahahha, lät som värsta sexrådgivningen.. lusten å grejer)

2009-03-22 @ 15:42:35
Postat av: Wicky

Tråkigt att höra, men hoppas på att du får njuta av den lilla extra tid du får över nu iaf. =)

Sköt om dig!

2009-03-23 @ 08:08:04
Postat av: Hultan

Tack för alla söta kommentarer :)

Ja, det ska jag göra hurrni :)



Vem var det som skrev som värsta sexrådgivarn? lite anonymuz där va ? hahah

2009-03-24 @ 21:56:02
URL: http://hultan.webblogg.se/
Postat av: Jullan

Hehehe, jag tror att det var jag som skrev de där med lusten ;D haaha, vet ej varför jag gjorde ´et anonymt :P men när kommer dina blogginlägg dååå? :D

2009-07-21 @ 15:27:37
URL: http://abrahamssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0