Typ en helt vanlig skoldag, men ändå inte?

Vaknade med ett RYCK!! alltså riktigt RYCK!!
Jag måste ha varit halvvaken, för jag hade tydligen somnat om, men har ett svagt minne av att jag stängde av alarmet.
Det var som om jag hade legat och väntat in att den skulle ringa, för jag flög upp, men somna sen om? helt sjukt.
Aja.. Skit i det. Ville bara ha nå att inleda dagen med, hehehe.. Nå speciellt liksom ;);)
- orka att jag leker typ författare nu? Inledning och grejer. Shit hultan kör svenskaD nu...
Om bara min svenska lärare såg detta nu....
*drömmer mig bort i 1 min*

(1 minut senare)
Skolan var rätt klockren idag! Spelade in 3 nya videosar med mina homies Towe & Jolcool.
Dom finns på min facebook, för de som är intresserade... Varför har jag börjat med punkter? vad är detta.Låter som jag är besviken? ofta inte? typ "okejdå........."

Skitsamma. Jag fick ialla fall nya löpardojor idag =D Katshiiing!!
Nu kan jag kanske löpa utan att få skavsår hela tiden, ja jeevlar!
Efter det drog jag hem snabbt som 17, för att byta om till fotbollskläder. Kommer ner och känner att det är riktigt kul :):)
MEN, tror ni inte att man drar upp en muskel i skulderbladet? Så jag får åka till Pentti i morgon eller på torsdag om det inte blir bättre. Alltid ska det vara något.

Ska ni se nå sjukt/kul.. kolla detta : http://se.youtube.com/watch?v=kj28sfCsXtw

Kommentarer
Postat av: Evelina

du är sick mannen! sitter och asgarvar för jag hör din röst när jag läser det här :D

2008-11-04 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0