DRYGA kunder

Ja. jag jobbade på Ryns idag. Och Det var mycket folk till och från hela tiden. Sen fram mot slutet så gick jag in på "Ryns Estrad" och stod där för det var en äldre kvinna som provade skor där. Hon hade plockat på sig 7 st olika sorters( jag svär, jag räknade)  Så frågade jag trevligt om hon ville ha hjälp med något.
damen: Ja, kolla om de finns flera i samma storlek, ellerom jag måste lägga undan (hon befallde mig och va inte dum då, men inte trevlig heller ) I alla flal så gjorde jag det, och det var de sista paret. Så jag la undan den stöveln till henne. Sen vänder hon sig om ( det var bara vi i den delen utav butiken ) och sneglar till på sin HÖG med stövlar, sen bara går förbi och ut ur butiken. Jag tänkte är hon STÖRD? Ska jag fråga om hon behöver HJÄLP???,tänkte jag. Gör hon sådär hemma också eller? bara släpper allt hon har i händerna!?!? jag blir så JÄVLA trött på alla kunder som tror att vi ska gå och ta upp efter dem, jag menar 7 jävla stövlar från olika ställen i hela bbutiken? är det nå negerjobb vi håller på med eller? Vi jobbar för att serva kunderna och hämta upp skor och hjälpa dem, men inte stå och ta upp en massa skit som de har lagt i från sig? Det tar ju längre tid för kunderna å få hjälp om vi ska gå runt där och ta upp efter dem hela tiden? Ryns har himla mycket skor och ska vi gå där och leta efter vart skorna/stövlarna ska hänga så tar det dubbelt så lång tid än om de som har provat dem gör det????

Jag säger som alla andra som hatar hudägare som inte plockar upp hundskit efter hundarna, - TA UPP SKITEN EFTER ER!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mALLAN

hahahaha fan va jag garvar för det första så vet jag hur arg du är för jag minns när vi vänta på bussen i halmstad o den aldrig kom HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR!!!!!

2008-11-09 @ 19:37:22
Postat av: Hultan

hahahahah!! varför skrattar alla jämt när jag är arg. Det gör towe med. Hon tycker det är skit kul.

Här sitter jag och är fly förbannad, och det ni gör är att skratta! hugeda mig. ( hahah i halmstad jag vet, fyfan vad arg jag var? =D, har du kvar röstklippet? )

2008-11-10 @ 14:23:40
Postat av: Felicia

Haha det är bra att du står på dig anna :) Stog du och tjuvkikade in på intensivpasset ¨på friskis i dag;)?

2008-11-10 @ 22:06:24
URL: http://feliciasoderberg.blogg.se/
Postat av: Hultan

Det kan du ge dig fan på att jag gjorde. Ni körde på rätt bra såg jag ;)

2008-11-11 @ 14:47:47
URL: http://hultan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0