Ser sjuka bilder

Jag måste vara den mest fantasifullaste människan som skapats på denna jord. Alltså det är helt sjukt. Jag vet att ni tänker nu ba: "Men hallå, jag kan hitta på och rita störstaste tom&Jerry serien ever", eller typ: "Ja men hallå, jag ser faktiskt en öl framför mig om Oskar står och pratar om fest..." och det är HELT normalt, jag lovar. MEN, jag kan få såna sjuka bilder framför mig åt precis vad som helst!! som idag till exempel.
Jag satt och fnissa som fan i klassrummet åt min egna tanke. Grejen var den att Matilda i klassen drog av med en nysning på svenskalektionen, och då sa jag snabbt prosit, samma sak sa Sandra nästan samtidigt som mig. Och då kom FETASTE bilden upp i mitt huvud (en rolig sådan)
Jag fick en FET tanke om att efter att Matilda hade nysit så skulle HELA klassen, inkl. Sophie(lärarn) vända huvudet mot matilda med ett finger pekandes emot henne och med en stirrande blick skrika PROSIT!!!!
 hahahahha jag skrattar till och med nu, för jag ser det återigen framför mig.. Men det är inte vilket uttal som helst på "PROSIT" utan det ska vara ett såntdär kille-älskar-djurgården-hejarklacks-skrik! liksom ett ordentligt PROSIT!!


riktigt kul med fantasibilder ibland!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0