Argast

Jag är nu argast i världen. jag skulle kunna döda någon just nu!! kan inte hantera denna ilska snart. ja, jag skulle ju gå till bussen i morse, för det första har jag SVINONT i fötterna för jag har brännmärken som hela jävla tiden blöder! (nu tänker jag svära precis så mycket som jag vill!!!!) och för det andra blev man ner duschad av en jävla lastbil!! Stod nere vid västeråshallen och skullegå över den där dryga vägen där inte bilarna stannar eftersom det inte finns något övergångsställe. Så kommer den en personbil där föraren måste vara helt plippad!! Först kommer den en bit bort, och jag ser att jag inte hinner gå över vägen, och efter den är det ett bra avstånd till en lastbil som kommer efter. Så jag skulle hinna gå emellan personbilen och lastbilen. tror ni inte att den där jäveln (personbilen) börjar bromsa in!?!?!?!? jag tänkte aha, najs då får jag kanske gå, men nejnej!! DÅ BÖRJAR DEN GASA!!?!??! Så avståndet mellan personbilen och lastbilen vart ju skitlitet, så jag hann aldrig gå över. I Stället kommer lastbilen i full kareta och duschar ner hela mig, jag vart smutsig i hela ansiktet, kappan och stövlarna. och inte hör chauffören mig när jag skriker arg som in i helvete åt den heller. Ja och vet ni vad det tredje är???? att bara för att jag inte hann gå mellan personbilen och lastbilen så hann jag inte gå över vägen, så jag missade precis två stycken bussar. Så där fick man stå och vänta i flera minuter.. Så man trodde att man skulle bli sen. Nej men då kommer jag fram så jag är vid klassrummet precis kl.8. OCH TROR NI INTE ATT LEKTIONEN ÄR INSTÄLLD!?!?!?!? SÅ NU SITTER JAG HÄR OCH HAR HÅL TILL HALV 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag skulle verkligen kunna döda någon nu. fyfan!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha åh fyfan anna. Förstår att du är arg..

2008-11-27 @ 11:20:07
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja =( jag var så arg så tårarna nästan kom. Och där stod jag själv i busskuren och svor/skällde och slog på glaset.

2008-11-27 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0