tung dag.

Det var en tung dag idag. För det första så var det ju första skoldagen efter lovet.
puuh. Hade verkligen ångest.. Började måndagen på löpbandet kl:08.00 på idrotten. KULJUL!!

Sen var dagen bara allmänt seg, till stunden kom, då jag fick min lilla kraft för dagen.
JAG VART PÅ SKÖNASTE HUMÖRET I EN KVART!! jag fick sjuka idéer och jag, towe & bella spelade in en sjuk video i skolan. Vi var i ljushallen och körde kullerbyttor. Jag menar, vem gör det? är det normalt? Hur gamla är vi?
Ja många sådana frågor kan man ju ställa sig, men har man vart riktigt tråk halva dagen och man helt plötsligt får kraft från ingenstans och bara vill fula sig. SÅ ÄR DET JU KLART SOM FAN ATT MAN GÖRT?? elleeeh, har jag fel? NEJ, tänkte väl det ;)
Den ligger i alla fall på facebook nu. "Kullerbytt-sektionen"


Nu ikväll har jag varit ute och gått 1h.. Ska på träning kl:21.00 Ska bli hur skönt som helst. Första gången på 3½ vecka typ. Jiiiiiiiiiihaa! Hoppas jag träffar bollen

Btw, så är jag sjukt impad med att jag har börjat sriva blogg igen,
det här är liksom andra dagen i rad. HI FIVE (borat röst) - Great success!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0