Lovet

Lovet mitt  har varit sisådär, eller, skönt me ändå inte.
Jobbat sön,ons,tors,fred,lörd. Men haft det kul på jobbet ändå.
I onsdags när jag jobbade så märkte Evina att hennes kund hade fått fel skor med sig efter typ 5 min. Det var en farbror som var ute med sin gumma (antar jag) och han skulle ha ett par tofflor i strl:43, men gick med strl:42.. Så jag sprang ut på stan och gav mig fan på och hitta dom :D efter lite sökande hitta jag dom på "Kalsongkompaniet" hahaah de var så söta och tacksamma.

och igår (lördag) när jag jobbade så kollade en man riktigt mycket på mig när han köpte skor av Gizella. Jag stod bara på sidan om vid herr avdelningen. Sen precis när de skulle gå sa han och pekade på mig, "Du jag känner igen dig så väl" . "Jaha", säger jag. "jag känner tyvärr inte igen dig :P " Nej men du har en dubbelgångare!!
Och det sjuka med detta är att jag här i veckan fick ett mail på facebook om att en kände igen mig så fruktansvärt mycket. Men jag hade inte en aning om vem den personen var :P Och han trodde att jag måste ha en dubbelgångare. Jag undrar ja vem det kan vara, om jag nu har någon? Kanske är  Marie Picasso?? ( hahah jag vet att du garvar lisa, det där var tillägnat till dig;) )Nej men helt serri nu. Det har hänt att folk har sagt : jag såg dig idag på stan Hultan. Och jag inte har varit på stan. Plussar man 1+1 så är det = dubbelgångare av nå slag????

Ja vad har jag gjort mer.. INTE RÖRT plugget, vilket är väldigt surt såhär i efterhand.
I fredags var jag i Köping på 20års fest. Mycket trevligt! Marängsvissen var ju ba för skön! 10+ på den!!
Sen i lördags fikade jag med Evina, Towe, Helen, vanessa, Andres, Evelina och sen kom Felle och hennes killkompis.

Ska börja träna i morgon, Måndag, wiiiie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0