kommer kant!

Shoo folk1

Jag lovade ju att berätta mer om polisen. Men jag tar tillbaka det lite. Sen får jag inte berätta allt heller, i och med skeretessen. Men jag hade i alla fall den mest spännande och händelserika veckan på länge. På onsdagen fick jag vara "tjuven" som hunden ska attackera. Så jag sprang med en tjockare jacka, sen skicka dom hunden på mig bakifrån som kom i fullkareta och bet tag i armen på mig och slängde runt. Dom där hundarna ska man ha en stor respekt för. Dom var grymma/starka/snabba/läskiga! 

Idag har jag match, på swedbank. Känner mig nervös,taggad och förväntansfull. Har ingen som helst aning om hur det kommer gå för mig. Men det jag vet är att jag inte ska vika mig iaf. KRIGA

I fredags var vi ju på bluemoonbar. Det var riktigt kul! Det jag inte kan glömma är Mr. DJ! hahah så sjukt tråkig när man ska önska BRA musik. Ja för gick man inte dit, bad lite snällt, och han sa att han inte hade den. men jag fick önska en annan. Nej då hade han inte den heller, och inte nästa. Då kände man att man ville skrika i hans face så att saliven sprutade: VAFAN HAR DU FÖR JÄVLA MUSIK DÅ????????? ÄR DU DJ ELLER ÄR DU LOPPISSÄLJARE SOM STÅR MED SIN STEREO SOM BARA KAN SPELA MUSIK FRÅN RIXFM ELLER VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM?????????
nå liknande... För sen när man skulle gå fram och fråga när han kunde spela en låt som han sa att han "hade", då var det liksom: "NEJ" av någon konstig anledning och "kollar-bort-och-lyssnar-inte"
(Nu känner jag att jag vill prata som i skolan en söndagmorgon): Om han skulle spela en av de låtarna som jag nämde så skulle konsevkvenserna utav det bli att dansgolvet skulle fyllas av människor, de skulle bli svettiga/törstiga, då gå och köpa sig en drink/öl osv. Baren/Krogen får då in mer pengar och människona gillar stället mer, vilket gör att antalet fylleskallar skulle besöka månen flera ggr. men okej, kör inte dom låtarna då, gör inte det :) :) :) :) :) ......


Här ska ni få lite sköna låtar också. Både några gamla, och några nya:
Mgmt - Kids
J holiday - Bed (Haji & Emaanuel Remix Edit)
Nicole Scherzinger - Baby Love (remix ft. Will I Am)
Dishwalla - Candelburn

Kommentarer
Postat av: lisa

bilden, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-03-18 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0