Stan

Tog mig ner till stan vid 11 för att slinga håret. Först gick jag in en sväng till jobbet för att lämna skorna jag hade lånat hem. Hitta flera skitsnygga till min bror. Han valde och köpa ett par ialla fall :)
Som sagt, jag slingade håret idag. I mittbena.. Nu gäller det bara och vänja sig. Men jag är grymt nöjd över resultatet, Sofia är riktigt bra!

Lisa kom dit lagom till att jag var klar, så vi gick och tog en sallad, sen började shoppingen!!
Vi började inne på Vila, köpte återigen en kavaj där + jeansleggings, grymt sköna! Och mitt uppe i allt så ser vi utanför vid resturangen mitt emot att det är ett gängbråk eller vad man ska kalla det. De hade tagit upp stolar från resturangen som de hade i luften och skulle kasta runt med, sen tog dom de man har salt och peppar i ni vet? och kastade det där inne på varann så det stänkte glassplitter enda in till mig när jag stod vid kassan på Vila. sen ett tu tre rusa de in i butiken (alltså de skrek som ba 17) och rev nästan ner en skyltdocka och kläder som stod i butiken. Sen rusa de in mot provhyttarna och drog upp skynket där Lisa (min kompis) stod utan byxor och prova kläder. HELT SJUKA!!!
Polisen rusade förbi i fullfart! ooch när de hade försvunnit såg vi att det var glas och blod på golvet i butiken. Kalllabaliiik säger jag!!

Aja, jag och Lisa shoppade vidare. Förutom det jag köpte på Vila blev det: 2 linnen, hår grejer och en par skit söta skor :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag o walle såg också dom där!!! Nere vid tågstationen. Började bråka vid pressbyrån. Jälva psyk!

2009-02-24 @ 18:14:14
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan hur gamla var dem ?

2009-02-24 @ 20:30:43
Postat av: Anonym

fan hur gamla var dem ?

2009-02-24 @ 20:31:22
Postat av: Hultan

ja jag vet inte. typ 18-19 kanske, kanske 17 också. De var ju 10 st typ. så olika åldra säkert! helt störda!!!

2009-02-24 @ 21:27:27
URL: http://hultan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0