Vem är Hultan?

Ja jag tänkte berätta lite vem jag är, för er som inte redan vet det.
Jag heter Anna Hultgren, det är mitt riktiga namn, men jag kallas för Hultan, inte för att jag hänger på Hultfredsfestivalen 24/7 utanför att jag heter just Hultgren i efternamn. Men jag tycker det är tråkigt och sitta och skriva " jag är en glad och positiv tjej"  för det känns som att jag skriver ett CV till ett jobb eller något, eller presenterar mig för en ny lärare som har kommit till klassen. Ni vet när man ska skriva lite om sig själv så de vet lite om en. Men i och för sig så kommer det bli lite så nu. Om du fortsätter att orka läsa är du grym, det vill jag lova.. jag menar, vad är det som är intressant med det här egentligen? hahah HUTELE för mig idag. I vilketfall så spelar jag fotboll, är mittback och kuttar sönder folk som FÖRSÖKER komma förbi, vilket de aldrig ska kunna göra. I såfall med ett brutet ben(se VLTbilderna, ironi) Enligt mig borde det inte heta fotboll för de som spelar i backlinjen, utan kroppsboll, dvs att man genom att försöka stoppa den som vill komma förbi med bollen med kroppen *BOOM*(ljudeffekt).
Annars jobbar jag på Ryns skor, mitt i stan(katsching!! eller med ett annat ord, klirr i kassan).
Jobbar där som extra personal när jag inte går i skolan.

Jag gör ofta stora tabbar. Just för att jag inte tänker först och handlar sen. Jag handlar på engång och tänker aldrig i stortsätt. Nu lät det som att jag var på ICAgrytan och bara tog någonting att handla och SEN tänkte jag vad jag skulle kunna göra för något utav det. Jag tror jag använde fel ordspråk där innan. hehehehhhh. Ja men jag gör det jag känner för helt enkelt, det brukar oftast vara roligast =D
Det här är en tabbe som jag aldrig glömmer. Jag får än idag höra detta från mina klasskamrater som jag gick med i ÅK7-9. Det här skedde i 9an. Vi skulle alla gå in på en lektion, och så kommer en kille in *Anonym* och hade en blå tröja med vita ringar på, inte vilka ringar som helst, utan sånna ringar man själv gjorde på trasor/tröjor på dagis. Ni vet när man la ner sin T-shirt i färgat vatten sen drog ut ett snöre som man hade och så vart det mönster? Tror ni inte att smartskaftet själv kläcker ur sig det här när vi kommer in:
- åh *****, fin tröja, visst har du gjort den där själv? sån man gjorde på dagis typ=D 
****** : - nej jag har köpt den.
åå guuuud vad pinsamt det var. hahahah shit!! så skulle jag ju självklart försöka dra mig ur situationen och det vart ju inte heller bättre. Nej jag kände mig riktigt dum!! =D

Min kära vän Sillen läste detta och skrev till mig på MSN, erkänn att du var kär i Anonymkillen Hultan!?
jag, Nej verkligen inte för han ser ut som en bäver/råtta när han tänker och har de burrigaste ögonbrynen i stan. Å andra sidan så vet han inte ens va runka är.
För det var såhär. Vi lekte en lek i klassrummet när läraren var på en tripp. Och då skulle alla som var med i leken skriva en fråga på en lapp, och man fick ställa vilken fråga som helst. Sen när det var sin tur drog man en lapp och svarade på frågan.. Och så kom vi till det ögonblicket när det var Mr. Anonymus tur. han drog sin lapp och läste upp en fråga somnågon omogen men ändå rolig person hade skrivit: " Har du varit kåt någon gång? "
Mr Anonymus blev tyst.
Vi: - men ******, säg då =D
Mr.Anonyus: - eeh, jag vet inte (lite oäkert sådär)
Vi: - Men nej, vadå, du måste ju veta om har varit det? ( lite förväntansfulla )
Mr. Anonymus: - nej, vad är det för något?

kan inte beskriva med ord hur mycket jag bara ville SKRIKA UT GARV!!! Men fick ju behärska mig och stänga igen. Trodde verkligen att min kropp skulle sprängas.


Kommentarer
Postat av: L

haha anna du har inte tänkt på att killen visste men inte vågade säga något annat?! i så fall är du jävligt dum, för KLART SOMFAN att han visste. Det kan jag sätta hela mitt lillfinger på!

2008-11-05 @ 20:39:42
Postat av: Hultan

nej, jag lovar dig att så kan fallet inte vara. För om du vet vem det är, borde du också veta att han inte vet det!!!

2008-11-06 @ 10:05:09
Postat av: sabina

Nej, han visste verkligen inte! Haha. Mern det roligaste av allt tycker jag var när vi hade sexualkunskap och Maggan snackade om onanera. Så hör jag lite tyst att anonym säger: vad är onanera..?

Jag börjar fnissa och säger det till Hultan. Som då säger: Maggan! Anonym vet inte vad onanera är! Maggan: Men Anna, sluta vara så dum!

Anonym: Men jag vet inte?

Maggan: Jaha, heheh..

2008-11-06 @ 21:54:31
Postat av: Hultan

hahahah jag döööööööör på lotsas!!! Det var verkligen sjukt roligt! hade nästan glömt det.

Hon liksom tyckte att jag skulle sluta va dum och retas!! MEN HAN VISSTE JU INTE!? Ville ju bara att hon skulle stanna upp och förklara innan hon gick vidare.. Nu skrattar jag högt här hemma. Det ska gudarna veta. tack för att du är mitt Alibi Sabinahaggan:)

2008-11-06 @ 21:57:23
Postat av: sabina

Haha, självklart ställer jag upp! Vi har så sjukt roliga cp minnen

2008-11-06 @ 22:13:25
URL: http://sabbina.devote.se
Postat av: Camilla

hahaha alltså anna, JAG STÄLLDE FÅRGAN och den lyder: Har duvarit kåt nångång?



hahahah sopa!

2008-11-06 @ 22:22:28
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Hultan

Omg. jag ändrar :D

2008-11-08 @ 16:52:06
URL: http://hultan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0