Typiskt mig

Idag på jobbet hände något som bara kan hända mig.
Vi har fått ett draperi som man hänger i dörrluckor ni vet? Vi hade en som hängde ovanför trappan ner till herrlagret med skor. Och det var inte vilket draperi som helst, utan ett med en massa smala trådar som bara hängde ner. Skapligt snyggt ändå, men de va inte de jag ville berätta. Hör här :

Jag skulle gå ner och hämta upp en kartong med skor till en kund. Så jag tog med mig skon i ena handen. Så kom jag till draperit innan jag skulle gå ner för trappen. och då tog jag hjäp utav min ena hand och särade på trådarna för att få en lucka att å igenom ni vet? Så jag särade dem och fortsatte rakt ner. MEN det var några trådar som satt ihop längst ner, och det såg ju inte jag? Och jag gick med rask takt ner för trappan, och rätt som det var tog det stopp, Sen small det till. Jag hade alltså fått snöret runt halsen och blev typ strypt. Och i och med att jag gick med en rask fart så hann jag inte reagera utan det vart tvärnit och tråden drog som fan på halsen och sen flög hela skiten ner. Och kunderna stod ju där uppe och förmodligen såg allt. hahaha gud vad häääääääärligt!! men vad ska man göra? jag säger som Håkan i färjan:
- De är inge konstigheter!....

Kommentarer
Postat av: Camilla

AAAAAAAAHAHAH åh vad kul. Önskar att jag hade sett det..

2008-11-16 @ 00:16:27
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: LORRA

hahahhaahahahahahahahahaa kan inte sluta skrattaaaaaa

2008-11-16 @ 01:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0