sjuk kväll



Igår var
det den roligaste kvällen på länge!!
Drog till malin och Elins lokal för att äta och förfesta med ett helt gäng tjejer. vi var ca 30 stycken. Hade riktigt trevligt.
När klockan närmade sig 23.00 drog vi tjejer ner på stan för att gå på Bluemoon!
Och jag skojar inte hörni! Jag skojar verkligen inte när jag säger att MIN LÅT GJODE SUCCÈ IGÅR!! SKÖNASTE EVER!! det var FEST på bussen, alltså FEST med stora bokstäver. (min röst idag är ju jättefinslipad)
Som vanligt ska man ju alltid ta tag i det hela och vråla: VI VILL HA ALKO-HOL el. Å VÄSTERÅS, IS WONDERFUL!! el. LET'S GO FUCKING MENTOL!!!"  Det som var så bra var att låtarna var lagom svåra, så folk kunde hänga på :D

Inne på Bluemoon träffade jag massa najsiga människor som jag inte sett på ett tag =D
Sen träffade jag en kille som var sjukt duktig på att dansa. Det var längesen jag dansade sådär mycket. Gud vad kul vi hade :D

Men det som tog priset var nästan när jag träffade en kille där inne, och jag vet inte hur 17 vi kom in på det, men ett tu tre skrek jag: VEM VARE!?!?! (gjorde en chansning, visste ju inte om han kolla på såntdär, han var ju äldre) ,MEN tror ni inte man får som respons: VEM VARE SOM KASTA!?!?!?
hahaha jag höll på att dö! sjukt kul. Sådär höll vi på ett tag. "VAD SKA JAG GÖRA MED MIN FUCKING SKJORTA?!"

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Ja, det är en hemsida ;p



Sv: Skidåkning?

2008-11-23 @ 22:07:35
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0