Låtskrivarn H to the ultan!!

Idag har jag ätar-dagen, vilket innebär: ÄT vafan DU VILL BARA DET SMAKAR SJUKT GOTT!!!! typ...
Så jag drog med mig lite tjejer från klassen så vi gick till Donken på stan. efter det köpte jag en godispåse, vilket jag tror är lite av anledningen till de jag ska berätta. kolla här:

Idag på Samhällslektionen så började towe hålla på så jag skrattade rätt mycket. Hon hade fått lite överenergi från maten å nån godis som hon hade smakat av mig. Och då vart ju jag också helt sjukt energirik. Så när det var dags att sluta lektionen så släppte vi loss, och jag fick en kortslutning i huvudet, så jag började sjunga och dansa till markoolio's " VI VILL HA MÅL,MÅL, MÅL, MERA MÅL, OCH MÅL, DET KOMMER DET ATT BLI!!!! " , ni vet den?
Sen gick vi ner mot busshållsplatsen vid dispagnia(stavning?). Och påvägen dit började vi väl prata om kvällen tror jag, för vi kom in på att jag skulle på fest ialla fall. ja, och då fick jag ett återfall av kortslutningen, så jag gjorde en REEMIX utav markoolios låt, "vi vill ha mål" Såhär går den : ( obs. ha SAMMA meodi som tidigare refräng, okej?! )

" VI VILL HA ALKO-HOL, ALKO-HOL, OCH SPRIT, DET KOMMER DET ATT BLI!! VI VILL HA ALKO-HOL ALKO-HOL, SE UPP, NU SVEEPER VI FÖRBI!!!!!!!!! "
Ofta inte skönaste!? var tvungen att drad en för mamma när jag kom hem, för jag tyckte att den var så klockren!!!
Btw, synd att man inte kan använda smile-gubbar från MSN här i bloggen. För då skulle man kunna göra roliga meningar med dom. Som typ klockren, då skulle man kunna göra en klocka, sen en ren bredvid, det blir ju klockren :D Det finns ju dock ingen REN(djur) på msn, men jag har för mig att det finns en typ...Bock? heeeeh, då skulle man kunna ta den iaf, och leka att det var en ren, även om den va smutsig????
hutele, där fick jag till'et!!


Nej nu måste jag sluta skriva. Mina fingrar pallar inte mer. IKVÄLL ska jag i alla fall inviga min nya låt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0