En helt vanlig söndag?

Gick ner och satte mig här vid datan efter att ha gjort lite lunch till mig och farsgubben (helt ointressant jag vet)
Så kollade jag igenom om det fanns nån och byta lite ord med på MSN, och då dök Evelina upp. Jag brukar alltid skicka en massa musik till henne, för hon uppskattar det (eve jag vet det, så försök inte säga något annat nu)
Och vi har pratat så mycket om vart all min musik kommer ifrån. Men jag laddar inte hem själv, det är det?????
Men tror ni inte att när jag sitter och kollar runt på min dator, så har jag ett nerladdningsprogram?
- JAG KAN LADDA NER!?!? helt sjuukt.
Så nu sitter jag och har fest med Lady GaGa, Katy Perry, Duffy, Mange, Timbuktu, Afasi & filthy m.m! helt galen...
Är ju hemma själv förtillfället så passar på att dunka lite extra hårt, ingen har ju något å komma med, så what is the problem liksom!? högstaste,bästaste & givetvis skönaste musiken.


Aja, lite nytta ska jag göra idag också. Jag ska  på Kibox med Hanna.
- Det kommer bli grymt lökigt!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

DU ÄR GRYM MANNEN! Bloggen tar sig minsann, gillart! dunk!

2008-11-02 @ 14:19:05
Postat av: Camilla

Haha go anna ;D

2008-11-02 @ 14:24:59
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0