En dag i sthlm.

Jag och Evina kände att vi inte hade fått nog av lovet. Så vi tog en tripp till Sthlm igår(måndag).
Det började väldigt lyckat. Mycket girl-talk med gnäll-västerås-dialket på vägen dit,
sen "drog" vi en sallad det första vi gjorde, för att palla med dagen liksom? hallåå!! azzå ja´ kan ju inte skita i da food..

Sen drog den stora shoppingen igång. Och efter att vi hade gått in på TopShop3 ggr så vart jag lite övertrött...
Jag vart så otoligt fnissig och på skämthumör, så när vi stod vid smyckena på nedrevåningen så fick jag ramsor till allting:
- Evina, du och guld, jag och silver ( sen tog upp guld- och silversmycken och visade självklart till texten )
- Evina, du och blommor, jag och BOLLAR!!!
Och sådär fortsatte jag till allting i stortsätt.. Det fanns mycket guld/silver, Blommor/BOLLAR där... Evina fnissade på rätt bra!

Det hände väl inte så mycket mer speciella saker, förutom att jag shoppade på rätt bra, jag som sade att jag skulle hålla i plånkan den dagen.. kortet behövde vila. Kört som mitt kort heter skrek:
-HULTAN JAG MÅSTE VILA!! Jag orkar inte DRA hela tiden!!!
Tillslut vart jag så trött så jag skrek tillbaka utan att tänka mig för:
- Håller du inte käften nu kört, så kan du DRA härifrån!!
Efter att min mun blev tyst, kom jag precis på vad jag hade kläckt ur mig. vafan höll jag på med?!?
Men som tur var stanna Kört =), annars hade jag inte kommit hem!
jag är jättenöjd med mina inköp och med mitt sällskap såklart!!! En LYCKAD måndag, de vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0