Inga konstigheter

Tjingeling mina läsare =)
Tänkte att det vore dags/najs med en liten uppdatering nu såhär på måndags kvällen.
Kan börja med att berätta att mötet/samtalet med Färjan-Håkan i fredags på Silk var hur klockrent som helst. Jag skratta så mycket inombords.Det sköna är att det bli en säsong2! Kan knappt bärja mig!!

I lördags jobbade jag bara och umgicks med en av mina favoriter, Hanna. Jag prov-sminkade henne inför balen som sker den 13/12. Det blev jättefint! Så det kommer gå jättebra Hanna. Du kommer vara så otroligt fin på Lördag! =)

Nu är det klart också, efter 18års firandet, i februari någon gång, bär det av till sthlm har vi bestämt.
Jag och Lisa kom fram till att vi borde dra till Sthlm och träffa Danne & henke igen. haha för kul! Dra ner dörrar och grejer.
 Eller kanske lära ut lite mer, om du förstår vad jag menar Lisa? hahaha

Förresten så måste Horoskop vara sanna. Jag har börjat prenumerera på det, efter att L8 tipsade mig. Här är dagens horoskop för alla som är Stenbock: 

Stenbocken 21. december - 19. januari
Om du förväntar dig att snart hamna i en obehaglig situation,
kan det vara till hjälp att tänka igenom, hur du kommer att reagera.


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahaha!

2008-12-09 @ 13:23:25
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: LORRA

hahahaha så jevla bra!

2008-12-13 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0